schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mirjan Vos - WaarBenJij.nu schiphol - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Mirjan Vos - WaarBenJij.nu

schiphol

Door: Mirjan

Blijf op de hoogte en volg Mirjan

14 December 2011 | Nederland, Schiphol

Goedemorgen familie, vrienden, kennissen en andere lezers!

In de afgelopen weken begon het afscheid nemen... Etentje hier, bezoekje daar enz...
Vanmorgen om 5.30 uur was het laatste afscheid van ma en Piet die zo lief waren om mij op Schiphol te droppen... Muchos gracias!!
Vervolgens kwam ik aan in de meest lange check-in rij ever!! Na deze getrotseerd te hebben zit ik inmiddels bij de gate te wachten voor mijn eerste vlucht van vandaag naar Madrid!!
Rond het middaguur verlaat ik de Spaanse hoofdstad en ga ik de grote plas over richting het land van de tango, Argentinië! Omstreeks 21.00 uur lokale tijd arriveer ik hopelijk in de capital city; Buenos Aires!!
De komende maanden probeer ik het thuisfront via deze website up-to-date te houden van alle leuke, bizarre en mooiste momenten op dit voor mij totaal onbekende continent!!

Iedereen bedankt voor de leuke attenties, bezoekjes, kaarten, mails, sms'jes, whatts Apps enz enz
Hele fijne feestdagen allemaal en tot over 4,5 maanden!!

Hastela Vista vanaf een regenachtig en koud Schiphol!!

Lfs Mirjan

  • 14 December 2011 - 06:23

    Cor:

    Toedeledokie! Ik heb die regen en wind trouwens met je meegestuurd! ;-)

  • 14 December 2011 - 06:45

    Lil' Bro:

    Zus,
    Gaaf, Zuid Amerika!
    Nogmaals, heel veel plezier, pas goed op jezelf, safe travels en tot snel op skype ofzo.

    Xxx

  • 14 December 2011 - 07:12

    Cora Van Daalen.:

    Goedemorgen Mirjan, (of middag, avond)
    Net uit bed las ik je berichtje.
    Sorry, helemaal vergeten dat je vandaag vertrok.
    We wensen je heel veel reisplezier en gezondheid.
    Ga maar heerlijk genieten, hier regent het dat het giet !
    Een hartelijke groet van Cora. Jieles is op z'n werk, maar ook namens hem hoor.
    Doei !

  • 14 December 2011 - 07:21

    Annemarieke:

    Goeie vlucht!! Ik lig na een winderig en regenachtig nachtje eindelijk snotverkouden in me bed. Geniet jij maar lekker van het mooie weer daar de komende tijd!!
    Veel plezier!! Xx

  • 14 December 2011 - 08:04

    Nynke:

    Ciao bella!!! enjoy the tango and more : )

  • 14 December 2011 - 08:29

    Moes En Cristel:

    Wohhh. Wist niet dat je zo snel al wegging. Heerlijk zeg. Ga lekker genieten.

  • 14 December 2011 - 08:44

    Nelly:

    Hoi Mirjan,
    Ik wens je weer een geweldige tijd en lees graag je verhalen.
    Wat bevoorrecht zijn jullie toch, op deze leeftijd de wereld rond.
    Het is je gegund hoor!
    Geniet van alle mooie dingen op je reis.
    lieve groet
    Nelly

  • 14 December 2011 - 08:51

    Marianne:

    Goedemorgen Mirjan, goeie vluchten en ik ben heel benieuwd wat je daar allemaal gaat beleven! Geniet ervan.

  • 14 December 2011 - 09:08

    Angelique:

    Ben weer benieuwd naar alle 'spannende' verhalen die je weer gaat schrijven over alles wat je weer gaat beleven. :)
    Pas goed op jezelf i.i.g.
    Kus van Liek & Frank

  • 14 December 2011 - 09:40

    Moeders:

    We hebben de nachtelijke onderbreking al weer ingehaald.
    Heel veel plezier en geniet er van.
    Goeie reis en ik hoop je over 4,5 maand weer in mijn armen te sluiten.
    Liefs Piet en Ma.

  • 14 December 2011 - 10:01

    Bas:

    Hey Mir,

    Heel veel plezier! Doe voorzichtig maar geniet. Je weet hoe snel als je weer thuis bent verlangt naar het feit om weer weg te gaan. Ik hoop je in het voorjaar op te zoeken far far away ;-).

    Liefs en een knuffel!!!

  • 14 December 2011 - 10:01

    Bas:

    Hey Mir,

    Heel veel plezier! Doe voorzichtig maar geniet. Je weet hoe snel als je weer thuis bent verlangt naar het feit om weer weg te gaan. Ik hoop je in het voorjaar op te zoeken far far away ;-).

    Liefs en een knuffel!!!

  • 14 December 2011 - 11:29

    Ingerlise:

    Heel veel plezier stoere reischick!!

  • 14 December 2011 - 12:08

    Jihaaaaa Hans:

    Mir, nogmaals veel plezier en nog bedankt voor het sturen van de foto's van afgelopen week in Tel Aviv. Ze zijn erg leuk! Ook een goede landing gewenst, zonder klotsende oksels maar in een zacht briesje... Ik ga je avonturen volgen!

  • 14 December 2011 - 16:40

    Corla En Bas:

    Hoi Mirjan

    Heel veel reisplezier toegewenst de komende maanden.
    Groetjes

  • 14 December 2011 - 17:13

    Petra:

    veel plezier
    geniet er van.
    x

  • 14 December 2011 - 20:35

    Leora:

    Enorm veel fun chica!! Gaat zeker goedkomen! Doe voorzichtig en ik ga je volgen! Graag veel jaloersmakende foto's! Kus

  • 15 December 2011 - 03:24

    Jo Linscheer:

    Hallo Mirjan,
    Bedankt om mij in te sluiten, ik zal er van genieten.Goede reis Jo.

  • 15 December 2011 - 23:46

    Roel En Wil :

    Ha die Mirjan, je bent al weer in een ander werelddeel inmiddels. Nog gefeliciteerd met je damesteam. In Israel ook gewonnen. Super , maar wat moeten ze nu zonder jou?
    we wensen je een hele fijne reis. Pas goed op jezelf en we zullen je volgen!

  • 16 December 2011 - 07:26

    Wiebe:

    Heel veel succes! Als je daar nog werk zoekt kun je altijd mailen. Ken diverse bedrijven daar. Geniet ervan en we verwachten een tango show eerste weekend van juli!

  • 16 December 2011 - 12:07

    Theo Den Besten:

    Ola Mirjan!
    Heel veel plezier de komende maanden!
    Probeer nog walvissen te spotten bij Puerto Madryn: een echte aanrader!
    Hasta pronto in Sliedrecht

  • 16 December 2011 - 12:57

    Joke Waalwijk:

    Hopelijk ben je goed aangekomen Mirjan!!! Hier zijkt het echt van de regen, het waait enorm en het is super koud! Ben echt jaloers op je hoor! Een hele goeie reis verder, genieten en ik ben benieuwd naar je verdere reisverslagen. Liefs en groetjes!

  • 16 December 2011 - 14:52

    Rosemarie:

    He Mir,
    en daar ging je alweer... zo leuk dat je zaterdag nog even langs kwam! Want over 4,5 maanden zijn zowel Syrah als Liva weer veranderd. Gelukkig ben je alweer veilig geland. Hopelijk heb je het daar goed. Rondkijken, ideeen opdoen, plannen maken. Succes ermee maar vooral veel plezier!
    Tot lezens (kijk nu al uit naar je verhalen!).
    Liefs, Rosemarie

  • 17 December 2011 - 16:43

    Simone:

    Allermooiste!
    Ik heb weer internet! :-) Hoe is je reis verlopen?
    Als ervaren backpacker had ik verwacht dat je vooraf zou inchecken.. afijn, je bent uiteindelijk vertrokken!

    Binnenkort Skype maar is uitproberen. Ben benieuwd naar je stories!

    Dikke kus

  • 18 December 2011 - 19:51

    Niek Den Besten:

    hay mirjan,
    Heb je in de sporthal nog goede reis toegeroepen
    Maar door het lawaai heb je dat niet gehoord denk ik
    Dus alsnog veel plezier op deze reis en pas op je zelf
    Ik hoorde het van Theo maar was te laat om je persoonlijk te groeten
    Groetjes Niek

  • 20 December 2011 - 23:38

    Henk Ludemann:

    En ineens was je vertrokken. Heb geen afscheid kunnen nemen... Wist niet wanneer je weg zou gaan. Hele fijne tijd in zuid amerika..... genieten maar....ben jaloers!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Mirjan

14 december begint de trip naar Zuid-Amerika!

Actief sinds 10 Okt. 2009
Verslag gelezen: 594
Totaal aantal bezoekers 223826

Voorgaande reizen:

14 December 2011 - 23 Mei 2012

Zuid-Amerika

08 November 2009 - 09 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: